Overslaan en naar de inhoud gaan

Daarom kijkt Nederland dit nieuwe tv-seizoen weer naar de publieke omroep

Waarom Nederland weer volop af gaat stemmen op de publieke omroep én waarom jij met jouw campagne daarbij wil zijn, zetten we op een rij.
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Daarom kijkt iedereen dit nieuwe tv-seizoen weer naar de NPO

De programmering van de publieke omroep is dit najaar weer precies wat je mag verwachten: veel nieuwe programma’s, terugkerende kijkcijferhits en voor ieder wat wils. Waarom Nederland weer volop af gaat stemmen op de publieke omroep én waarom jij met jouw campagne daarbij wil zijn, zetten we hieronder op een rij.

Terugkerende kijkcijferhits

Hoewel we spreken van een ‘nieuw tv-seizoen’, bestaat veel van de programmering uit terugkerende (goed bekeken) programma’s, zoals Beste Zangers en Kamp van Koningsbrugge. Talkshowkoningin Eva Jinek is terug en ging met mooie cijfers van start: 973.000 kijkers. Het debuut van Pauw & de Wit was eveneens een succes: de eerste avond keken er zo’n 805.000 mensen en met uitgestelde kijkers erbij zelfs ruim 922.000 kijkers. Ook de Slimste Mens is terug. Ondanks het nieuwe presentatieduo en ander tijdstip onverminderd populair: zo’n 2 miljoen kijkers! Andere kijkcijferhits gaan nog van start: Ik Vertrek start in oktober weer, Wie is de Mol? gaan we vanaf november zien met een jubileumseizoen en ook Even tot Hier start die maand weer.

Nieuw bij de publieke omroep

Dinsdag 9 september presenteerde de publieke omroep de programmering voor de komende maanden aan de hand van zeven thema’s: journalistiek & sport, ontspanning, verdieping, echte verhalen, de nieuwe generatie, verbinding en Nederlandse fictie. Nieuwe titels zijn onder andere Hila voorbij de Taliban, Mocronados, Rutger en de Uitkeringstrekkers, en Klinkt als een sekte. Er was ook nostalgisch nieuws: consumentenprogramma ‘Ook dat nog!’ keert terug op televisie. Het humoristische programma werd in de jaren ’90 goed bekeken, maar zal voor een grote groep kijkers helemaal nieuw zijn. Ook dit programma staat onder leiding van Herman van der Zandt.

De publieke omroep is de plek van ons allemaal

De publieke omroep is dagelijks van waarde voor de hele Nederlandse samenleving. Zelf geven ze aan: ‘De publieke omroep is ook dit najaar de plek van ons allemaal. Met grote en kleine verhalen, met herkenning, met momenten die we samen beleven en mensen waarmee we meeleven. Met het laatste nieuws, de blik vooruit en oog voor onze geschiedenis.’

Bij de publieke omroep draait het om betrouwbare en onafhankelijke journalistiek. Nieuws dat verder kijkt dan vandaag. Met programma’s die je laten meegenieten of alles even doen vergeten. Ook voor wie verder wil kijken en diepgang zoekt, is de publieke omroep de beste bestemming. Het laat mensen zien zoals ze echt zijn – gewone verhalen uit het leven.

De publieke omroep blijft een verbinder voor heel Nederland en is er juist op die momenten: bij een groot evenement, bij herdenkingen, op Koningsdag en in tijden van crisis. Met verhalen die verbinden en tradities om door te geven.

Daarom jouw campagne op televisie

Een groot publiek bereiken rondom kwaliteitsprogramma's en op een bewezen effectief medium. Dit kan door tv-reclame in te zetten bij Ster. De tv-zenders van de publieke omroep bereiken verschillende doelgroepen en grote aantallen tv-kijkers. De NPO domineert steevast in de toplijsten van best bekeken en meest gewaardeerde programma's. Ondanks de toegenomen concurrentie van streamingdiensten en de mogelijkheid om uitgesteld te kijken, steekt live televisiekijken er nog steeds met kop en schouders boven uit. Je bereikt dus nog altijd een miljoenenpubliek!

Wil je weten wat de mogelijkheden zijn voor jouw merk? Wij denken dagelijks mee met onze klanten en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Met onze vaste, transparante prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken? Neem vooral contact op!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in