KFC kijkt met achterdocht naar het nieuwste product van Domino’s: crispy chicken wings. Maar Domino’s kan wel tegen een plaagstootje. En kaatst de bal gevat terug.
KFC maakte deze meme over de chicken wings van Domino’s.
En ze krijgen deze reactie terug van Domino's Pizza.
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op voor KFC.
Robin maakt hier wel een heel goed punt.
Maar het is natuurlijk allemaal met liefde gedaan.
Max vat de discussie nog even mooi samen.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nuWat een niveau dit. De social afdeling van KFC heeft ook een keer een inhakertje gemaakt die 200 man gezien hebben.
Ik dacht dat Adformatie ook enigszins niveau nastreefde. Zeker in de week van Cannes Lions lijken me er interessantere social ontwikkelen te delen.
Hi everyone if you are like the new conformation are available on the spot of the same website more user are http://coolmathgamesjunction.net enjoy the more useful connection of this website.
Leuke actie, moet zeggen ik check meestal de acties van dominos en ze hebben nu wel een leuke actie met die cadeaukalender welke je vind via https://www.spydeals.nl/dominos