SBS6 werft deelnemers voor 'Waarom Wachten’

Talpa produceert het tv-programma dat gebaseerd is op Ogilvy & Mather's Dela-campagne uit 2012.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In het nieuwe SBS6-programma ‘Waarom Wachten’ verrassen mensen een speciaal persoon in hun leven. Ze spreken openlijk hun waardering uit: voor wijze raad, omdat ze er zijn in zware tijden, of gewoon omdat ze zo veel van de ander houden.

SBS6 om mee te doen: ‘Wie heeft HET verschil gemaakt in jouw leven en wil je daarvoor bedanken? Wij gaan je helpen om dat op een unieke manier aan te pakken. Waarom wachten? NU is het moment!’

In begon de ‘Waarom Wachten’-campagne van Ogilvy & Mather. Hij leverde bureau en Dela 52 awards op.

begon een nieuwe campagne met een nieuw thema: ‘Wat je meegeeft, is wat je straks achterlaat’.

Dela en Ogilvy & Mather lieten Adformatie bij de start van de nieuwe campagne weten dat John de Mols Talpa het tv-programma ‘Waarom Wachten’ zou gaan produceren.

Advertentie
advertisement
Advertentie