Overslaan en naar de inhoud gaan

Nima juicht over toenemend aantal vrouwelijke Register Marketeers

Het bestuur van Nima Register Marketeers bestaat evenwel nog uit vier mannen (en nul vrouwen).
Miniatuurvoorbeeld
Meynen, Egas en Van Straaten
© Div.

Het aandeel vrouwen bij het netwerk van Nima Register Marketeers neemt toe. Dat stelt Marc van Eck, voorzitter van het bestuur van het netwerk vast. Recent traden vijf nieuwelingen toe tot het register, drie daarvan zijn vrouw. Het zijn Marjolijn Meynen (Bijenkorf), Saskia Egas (ETOS) en Marlijn van Straaten (HMSHost). De twee mannen zijn Hans Peters (Eneco) en Dick van der Lecq (Etcetera).

Overleven accreditatie

Van Eck zegt blij te zijn met de drie vrouwelijke marketeers die de accreditatie hebben overleefd: ‘Het RM-netwerk wil graag een representatieve afspiegeling zijn van het vak waarin het aantal mannen en vrouwen redelijk goed verdeeld is. Het kan nog íets beter aan de top, maar een Top 100 Beste Marketeers van Nederland illustreert al dat het aantal hogere marketingmanagers, marketingdirecteuren, wetenschappers en top-adviseurs in dit vak richting een evenwichtige verdeling beweegt.'

'We hebben er drie bij'

Van Eck stipt zelf aan dat het RM-bestuur vrouwenloos is en dat tevreden achterover zitten dus geen optie is. Maar hij spreekt wel van ‘de beste “vangst” tot nu toe’. Van Eck: ‘We hebben er nu drie bij van indrukwekkende statuur.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu
Mark

Het algemene bestuur van NIMA bestaat overigens uit 2 vrouwen en 1 man.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in