Overslaan en naar de inhoud gaan

Pim van Boekhold van Greenhouse naar DPG Media, eigen programmatic inkoopplatform snel van start

Hij wordt business development manager data & demand voor België & Nederland.
Pim van Boekhold
Pim van Boekhold

Pim van Boekhold wordt bij DPG Media business development manager data & demand voor België & Nederland. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de verdere strategische en tactische ontwikkeling en vermarkting van dataproposities en het binnenkort te lanceren eigen programmatic inkoopplatform DPG Demand.

related partner content for mobile comes here

DPG Demand is onderdeel van DPG Ads, DPG’s trusted web, is de verzamelnaam van de verschillende initiatieven van DPG om de risico’s in de industrie te elimineren en digital advertising effectiever en efficiënter te maken.  

Van Boekhold is programmatic-specialist en stond volgens DPG Media aan de wieg van de evolutie in Nederland. Hij is sinds 2008 in dienst bij Greenhouse/GroupM en heeft verschillende posities bekleed binnen de groep, altijd sterk verbonden aan het adtechdomein. In zijn laatste rol als head of programmatic strategy overzag hij onder andere de voorbereiding van Greenhouse en GroupM NL op het verdwijnen van de cookie.

Van Boekhold: ‘Er is enorm veel aan het gebeuren in onze industrie. Ontwikkelingen rondom data & privacy volgen elkaar in rap tempo op en de dominantie van de global giants bereikt een kookpunt en ligt onder een vergrootglas bij de autoriteiten. Er is een enorme drive om te investeren en innoveren zichtbaar bij DPG om zo de controle terug in eigen hand te krijgen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in