Overslaan en naar de inhoud gaan

Meld je aan voor DEPT® Lunch Break: Generative AI

Tijdens je lunchpauze leer je wat er gebeurt op het gebied van AI, welke tools er beschikbaar zijn en hoe je dit direct kan implementeren.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Meld je aan voor DEPT® Lunch Break: Generative AI

We staan met twee benen in de vierde industriële revolutie waarin industrieën, processen en klantgedrag razendsnel veranderen door technologie. Om als bedrijf succesvol te blijven, moet je de trends en ontwikkelingen bijhouden. Onze DEPT®-experts ondersteunen graag: in DEPT® Lunch Break krijg je de nieuwste inzichten en praktische handvatten om marketing- en techonderwerpen slim en direct te integreren.

De eerste DEPT® Lunch Break neemt je mee in de wereld van generatieve AI. Tijdens je lunchpauze laten executive creative director Max Pinas en data director Job Deibel je zien wat er gebeurt op het gebied van AI, welke tools er beschikbaar zijn en hoe je dit direct kan implementeren in je bedrijfsprocessen. En er is natuurlijk volop ruimte voor antwoorden op je brandende vragen

Je leert:

  • AI brengt alles in een stroomversnelling; waarom je er nu mee moet beginnen
  • AI-tools gebruiken in je workflow
  • Onderscheidende customer experience creëren met aangepaste GPT-modellen

In minder dan een uur worden veelbelovende concepten omgezet in concrete actiepunten

In het kort:

  • Datum: 4 juli
  • Tijd: 12:00-12:45
  • Waar: Livestream

MELD JE AAN

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in