Overslaan en naar de inhoud gaan

Adform komt met op AI gebaseerde contextual targeting

Samenwerking met Cognitiv, leverancier van deep learning AI voor marketeers.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Adform gaat samenwerken met Cognitiv, leverancier van deep learning AI voor marketeers. Samen stellen ze Gognitivs GPT AI-gebaseerde contextuele targeting beschikbaar in verschillende Europese talen. Hiermee kunnen adverteerders in Europa nu voor het eerst gebruikmaken van GPT AI-gebaseerde contextual targeting.

related partner content for mobile comes here

PubMatic is geselecteerd als SSP die toegang heeft tot alle inventory. Ondersteunde Europese talen zijn onder andere Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Zweeds, Deens, Noors en Fins. 

ContextGPT maakt gebruik van speciale taalmodellen (LLM’s) om de inhoud van een pagina te 'lezen' waardoor media-inkopers toegang krijgen tot contextual targeting die veel preciezer zou zijn dan de meer basic keywords die normaal worden gebruikt voor contextual targeting. Met behulp van AI-prompts kunnen gebruikers contextuele segmenten produceren om campagnes continu te optimaliseren. Ook kan bijvoorbeeld een Franse prompt URL’s met Duitse content vinden.

Volgens Katja Henneveld, countrymanager Benelux en Frankrijk bij Adform kunnen klanten met deze oplossing 'ongekende nauwkeurigheid en nuance leveren terwijl ze toch schaal bereiken en dat over verschillende talen heen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in