Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijf vindt nieuwe regels ouderwets, dus stuurt persbericht in morse code

Opmerkelijk protest Verizon tegen netneutraliteit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Federal Communications Commission verbiedt met de nieuwe regels dat internetproviders onderscheid maken tussen bedrijven die gebruik maken van hun netwerk. Zo mogen ze een bedrijf bijvoorbeeld niet bevoordelen door websites of video’s sneller op te laden.

Verizon is hier zwaar op tegen en vindt dat de regels ‘teruggrijpen naar de jaren ’30.’

Geheel in stijl met de communicatie uit die tijd bracht het een persbericht in morse code uit:

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in