Overslaan en naar de inhoud gaan

'Bel me niet register as a service' van start

Customer contact bedrijf L&H en telecombedrijf The Sound of Data bieden gezamenlijk 'Bel me niet as a service'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze spelen hiermee in op de nieuwe telecomwet die per 1 oktober 2009 in werking treedt. Er komt onder meer een wettelijk register om consumentenirritatie over ongevraagde telemarketing te verminderen. Consumenten kunnen zich inschrijven in dit register wanneer zij geen ongevraagde (verkoop)telefoontjes willen ontvangen.

Om aan de nieuwe regels in de Telecommunicatiewet te kunnen voldoen, moeten opdrachtgevers en uitvoerende partijen in de markt een aantal veranderingen doorvoeren in telefonische (verkoop)processen. L&H heeft met SOD een dienst ontwikkeld om aan deze vraag te voldoen. 'Bel me niet as a service' moet ieder contact center in staat stellen om per 1 oktober direct te voldoen aan de nieuwe wetgeving. Het betekent dat een geautomatiseerde afhandeling van het recht van verzet en het aanbieden van het register in elk gesprek in te stellen is. De initiatiefnemers beloven dat bedrijven niet te hoeven investeren in infrastructuur, voice response systemen of een register upload licentie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in