Overslaan en naar de inhoud gaan

De Grefte naar Wessanen

Timo de Grefte (38) is benoemd tot Concernstafdirecteur Corporate Development & Communications van Koninklijke Wessanen nv, dat meldt de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Grefte is bij Wessanen verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van hun strategie, het acquisitiebeleid en de in- en externe communicatie van het concern. Hij zal aan het werk gaan op het hoofdkantoor van Wessanen in Amstelveen.

De laatste negen jaar heeft de Grefte als adviseur en partner gewerkt bij Twynstra Gudde Management Concultants. Zijn specifieke ervaringsgebieden zijn corporate communications en strategievorming.

Wessanen is een multinational food company met als uitvalsbasis Nederland. Ze opereren ook de rest van Europa, Amerika en Azië. (12-09-2000)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in