De zenders zijn CBS Television Network, MTV, MTV2, VH1, Nickelodeon/Nick at Nite, CMT, BET, UPN, TV Land, Paramount Television, King World and Comedy Central. Deze zogenaamde cross-platform marketing biedt P&G de mogelijkheid tot one-stop shopping op de verschillende mediaplatformen (tv, internet, etcetera) van Viacom. Volgens Bob Wehling, wereldwijde marketingdirecteur van Procter & Gamble is het niet zomaar een overeenkomst. "Op deze manier hebben we een grotere keuze in de door ons gewenste programmering en zijn er mogelijkheden tot co-marketing programma’s." Mel Karmazin, president en coo van Viacom noemt het een nieuwe manier van zakendoen in de media-industrie. Hoeveel er met de samenwerking gemoeid is, werd niet bekendgemaakt.
P&G sluit grote deal met Viacom
Procter & Gamble en Viacom Plus, de sales en marketing unit van Viacom, gaan een verregaande samenwerking aan. De deal houdt de marketing…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu