Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips verkoopt merkrecht op Senseo

Philips heeft zijn deel van het merkrecht op Senseo voor 170 miljoen euro verkocht aan Sara Lee. Dat heeft het elektronicaconcern…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Philips en Sara Lee hadden beiden 50% van de rechten in handen op de naam Senseo. De twee bedrijven gaan nu een samenwerkingsovereenkomst aan die duurt tot 2020. Philips blijft de apparaten maken en ontwikkelen. Een woordvoerder zegt: 'We blijven erin investeren. Voor de consument verandert er niets.'

Sara Lee en Philips werken al sinds 2001 samen in het kader van Senseo. De Amerikanen produceren de koffiepads, terwijl Philips verantwoordelijk is voor het design, de productie en de distributie van het apparaat. Sinds de lancering in 2001 zijn er 33 miljoen Senseo-apparaten verkocht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in