Overslaan en naar de inhoud gaan

Sapmerken sneuvelen, Appelsientje blijft overeind

Het sinds 1975 bestaande merk Goudappeltje gaat verdwijnen, net als Fruitdruifje, Pompelmoentje, Tomatientje en Zontomaatje. Appelsientje…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘We gaan een sinaasappelmerk ombouwen tot één sampmerk’, licht woordvoerder Rob van Dongen van Friesland Coberco toe in het ochtendblad. ‘De merknaam Appelsientje is zó sterk dat we al onze sappen onder die naam gaan brengen. Hij denkt verwarring bij de consument te kunnen voorkomen door goede voorlichting. ‘Die ombouw gaan we goed uitleggen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in