SWOCC-onderzoek: ‘Geautomatiseerde communicatie zal menselijk contact niet volledig vervangen.’
INTERVIEW Hoe ervaren consumenten geautomatiseerde 1-op-1 communicatie? Dr. Theo Araujo (assistant professor UvA) geeft alle antwoorden.

Chatbot
© 123rf

Chatbot
© 123rf
De overgang naar een digitale communicatieomgeving heeft de afgelopen tientallen jaren de manier waarop consumenten en merken met elkaar communiceren drastisch veranderd. SWOCC publicatie 77 ‘Automated 1-2-1 Communication’ laat zien hoe merken strategisch gebruik kunnen maken van de conversational agents – zoals chatbots en virtuele assistenten. SWOCC: ‘Het biedt communicatieprofessionals hulp bij de implementatie van geautomatiseerde 1-op-1 communicatie.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidChatbots, artificial intelligence and voice-activated assistants are fuelling the fourth industrial revolution. It’s going to be a period of great change that will affect all industries. From a marketing, customer care and even operations perspective, there is enormous potential for businesses of all sizes to drastically reinvent themselves and incorporate chatbot technology. Find out what’s going to be a hit in 2019 - https://blog.engati.com/chatbot-market-hit-success/