Overslaan en naar de inhoud gaan

Reframe presenteert bestuur en nieuwe plannen

Baba Touré (voorzitter): 'We moeten als industrie meer samenwerken rond het thema diversiteit en inclusie.'
reframe
Het bestuur van Reframe.
reframe
Het bestuur van Reframe.

Reframe, een initiatief van ADCN en VIA en ontstaan uit het Dutch Marketing Diversity, kondigt een herlancering en de nieuwe plannen aan. De stichting zet zich in om diversiteit en inclusie te versnellen in de marketingcommunicatie-industrie en op die manier bij te dragen aan een inclusievere samenleving.

related partner content for mobile comes here

Reframe wil de transformatie versnellen door projecten op te starten met bestaande (branche)organisaties. Hierbij staat het creëren van verbindingen centraal; tussen de organisaties, maar ook met de community van D&I-experts rondom Reframe. De stichting zal werken aan de hand van vier pijlers: Research, Talent, The Work & Education. 

Afgelopen donderdag 9 november organiseerde de stichting de eerste 'Reframe dag', waar het opzetten en integreren van initiatieven vanuit 'een gezamenlijk belang' centraal stond. De dag werd georganiseerd in samenwerking met ADCN, BvA, VIA, Dutch Digital Design, Plus Plus One, Data & Insights Network, Raw en Stichting Studiezalen.

Dit jaar nog lanceert Reframe in samenwerking met Adformatie een contentreeks onder de pijler The Work, waarin creatief werk wordt belicht dat bijdraagt aan 'representatie, equality en equity'. Hierbij wordt gekeken naar de authenticiteit van het verhaal en het doorbreken van stereotypes. Ook heeft Reframe inmiddels partnerships opgezet met Springbok, Unilever en Ad Alliance.

Het huidige bestuur van Reframe bestaat uit Ahmed Ait Moha, Anna Maria Vujinovic, Baba Touré, Dinesh Sonak, Jamal Jama, Nicole van der Burgh, Niem Tewarie en Remco Dongor.

Baba Touré, voorzitter Reframe: 'We geloven erin dat we als industrie rondom het thema diversiteit en inclusie meer moeten samenwerken. Alleen dan leren we van elkaars perspectieven en ervaringen en werken we op een duurzame manier aan een inclusievere industrie, inclusiever werk en hopelijk ook een inclusievere samenleving.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in