Peter Strating: 'Persoonlijk denk ik dat die gaat komen en dat het vak maar beter voorbereid kan zijn. Zie ook de gekte in Engeland rond Kate & William.'
Strating Active Marketing) houdt op 27 mei een seminar over inhaken op onder meer het EK, de Olympische Spelen, maar ook de kroning.
Strating: 'Commercieel inhaken op de '‘Grote Actualiteit'’ wordt in Nederland altijd groots aangepakt. En niet alleen door de notoire inhakers als Albert Heijn, Heineken, Centraal Beheer, Nike, Staatsloterij en al die andere grote adverteerders die elkaar de loef afsteken met originaliteit en impact. 2012 gaat wat dat betreft weer een topjaar worden met (vlakbij huis) de Olympische Zomerspelen van Londen en het EK voetbal in Polen en Oekraïne. En velen verwachten het inhaakspektakel van 2012 bij uitstek: de kroning van Willem-Alexander en Máxima tot koning en koningin van Nederland.'
Inhaken op de kroning
Strating (Active Marketing) geeft de mogelijkheid in te haken op de kroning. Inderdaad: de kroning van Willem-Alexander en Máxima tot…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu