De overige genomineerden in deze categorie waren Albert Heijn, Sigma Coatings en de CIV Superunie. De jury, die unaniem was in haar beslissing, roemde het tijdschrift om haar diepgaande journalistieke inhoud en bladformule. Verder werd het magazine ‘Balans’ van winkelketen De Tuinen gekozen tot beste lancering van 2002. Balans is een lifestyle-achtig magazine dat gratis wordt meegegeven aan klanten van De Tuinen. Het bevat achtergrondverhalen op het gebied van verzorging en gezondheid, nieuwtjes, inspirerende recepten en leuke cadeau-ideeën. ‘Vooral het feit dat de producten zo mooi verwerkt zijn in de artikelen en fotografie is een prestatie en geeft een grote meerwaarde mee aan het gratis blad’, aldus de jury.
Plan Nederland, Tuinen winnen SMin prijs
Plan Nederland, voormalig Foster Parents Plan, heeft de Sponsored Media Instituut Nederland (SMin)-prijs voor beste marketingcommunicatie…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu