Met een aandeel van 18 procent was RTL4 weer de grootste commerciële zender. RTL5 behaalde 4 procent, Yorin 5, SBS6 10, Net5 5 en V8 4 procent. De drie best bekeken programma’s kwamen weer bij de publieke omroep vandaan. Uiteraard werd het zondagse Journaal van 20.00 uur weer het best bekeken: bijna 3,2 miljoen kijkers. Daarna Studio Sport (zondag) met 3,1 miljoen en de Uefa Cup-wedstrijd tussen PSV en Feyenoord met 2,6 miljoen toeschouwers. GTST (woensdag) is vierde met ruim 2 miljoen kijkers en het WK allround schaatsen van zondag met wereldkampioen Jochem Uytdehaage trok 1,8 miljoen kijkers.
Publieke zenders op 40 procent, commerciëlen 46 procent
De publieke zenders hebben in week 11 een gezamenlijk marktaandeel van 40 procent behaald, terwijl de commerciële zenders samen op 46…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu