Een vaste vrouwelijke personality, die aansluit bij de ruim 1 miljoen lezers van Reader's Digest, zal de producten op de shopping pagina’s aanprijzen. In een aantal andere landen heeft Reader's Digest inmiddels succes geboekt met dit concept, dat volgens de uitgever, ‘inhaakt op de relatie dat het tijdschrift heeft met zijn lezers’. Voor de verkoop van de shopping pagina's heeft Reader's Digest eensamenwerkingsovereenkomst gesloten met Eran Media, waar Annemiek Beekhuiszen en Erik van den IJssel verantwoordelijk zijn voor het invullen van de pagina's en het werven van adverteerders. Eran verkoopt op dit moment al shoppingpagina's voor Veronica Magazine, FHM en Starstyle. Beekhuiszen en Van den IJssel werkten voorheen als key accountmanager bij de Telegraaf Tijdschriften Groep B.V.
Readers’s Digest introduceert speciale advertentiepagina’s
Reader’s Digest gaat zijn service aan adverteerders uitbreiden met de introductie van shopping pagina's. Deze pagina's zullen in maart…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu