
Ten onrechte, aldus onderzoek naar Britse winkelgewoonten. Slechts 22 procent gaat minder shoppen bij hogere rente, slechts 12 procent wordt gestopt door regen - 23 procent gaat juist meer winkelen als het regent.
Hitte is voor 50 procent van de Britten wel een reden om niet te gaan.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)De grootste invloed op winkelgewoonten hebben geld en schoolvakanties; 40 procent mijdt shoppen met kinderen, 22 procent vindt het juist een leuke vakantie-activiteit. En ondanks het toenemend aantal online shoppers blijft het echte werk populair: 68 procent bezoekt de lokale winkelstraat minstens een keer per week.
Bron: Marketingweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid