Viral van de week - Monica Geuze zet een tattoo

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Monica

Ken je dat gevoel, ‘s ochtends wakker worden na een avondje stappen en je proberen herinneren wat er precies is gebeurd? En dat het dan soms een beetje op de plot van de film “The Hangover” lijkt? Wel, zo’n avondje beleefde Monica Geuze deze week…

Advertentie
advertisement

Monica zat met vrienden te kaarten toen er plots een interessante weddenschap op tafel kwam. De verliezer zou een blikje Stëlz - waarvan er op dat moment al een hoop lege exemplaren op tafel stonden - laten tatoeëren. De “gelukkige was Monica”, die last-minute op zoek ging naar een tattoo-artiest en iets later vol spijt het resultaat deelde in haar Instagram Story. Vanaf nu is zij de bezitter van een prachtig getekend blikje Stëlz op haar bovenarm!

Monica

Of tenminste, dat geloofden heel veel mensen ‘s avonds laat op 31 maart - tot het toch echt de ochtend van 1 april bleek te zijn. Op dat moment stond het “nieuws” al lang en breed op verschillende media zoals RTL, Grazia en Cosmopolitan, en hadden honderden fans geschokt gereageerd op Instagram. De actie was een slimme aprilgrap van het Nederlandse hard seltzer-merk Stëlz, dat deze nieuwe categorie van alcoholische drankjes populair probeert te maken in Nederland. Dus kijk uit als je nog eens aan de Stëlz gaat!

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie