Sportlife Boost: 'Innovatie in de wereld van kauwgom'

De bijbehorende campagne toont dat het kauwgom-merk naast frisheid functionele ingrediënten als vitamines heeft toegevoegd.

Sportlife Boost: 'Innovatie in de wereld van kauwgom'
Indie

Kauwgommerk Sportlife presenteert een nieuw concept in de kauwgommarkt. Gebaseerd op drie productpijlers; focus, energie en herstel, wil het merk met de lancering van Sportlife Boost meer brengen dan de naar eigen zeggen ‘welbekende ongeëvenaarde frisheid’. Sportlife legt uit dat het functionele ingrediënten als vitamines toe heeft gevoegd aan de kauwgom. Volgens het merk, onderdeel van Cloetta Holland, is het een baanbrekende innovatie in de wereld van kauwgom. Sportlife luistert de introductie van Boost op met een een bijbehorende campagne, ontwikkeld door Indie.

Advertentie
advertisement

Guru wijst de weg

In de nieuwe Sportlife Boost-campagne is een snowboarder te zien in een voor Sportlife-fans herkenbaar sneeuwlandschap. Nog voor de sporter doorheeft welke uitdagingen haar te wachten staan, verschijnt een Blauwe Guru, die haar de krachten geeft die ze nodig heeft: ‘Naabhi’, dat focus betekent, ‘Oorjah’, dat staat voor energie en ‘Ugrata’, ofwel herstel. Om de campagne af te maken is er een soundtrack van Mongoolse keelzangers toegevoegd.

Dit is de Sportlife Boost-commercial

Sportlife Boost

Boost-campagne

De campagne wordt uitgerold op tv, met online video-inzet, social media-advertising, buitenreclame, PR en een samenwerking met sportinfluencers. 

Lees ook:

Credits:
Klant: Cloetta Holland

Verantwoordelijk bij klant: Marjolein Dieleman, Maaike Maagdenberg, Ewald Frenay

Bureau: Indie Amsterdam

Productiemaatschappij: Hypempire

Regisseur: Jones
Producer: Mitchel Elsen / Jon Stopp
D.O.P.: Anton Ognyanov
Off-line edit(or): Nicolas Woinilowicz

On-line edit(or): Ton Habraken

Grading / Colorist: Jonno @ de Grot

Geluidsstudio: Amp.Amsterdam
Muziek: Amp.Amsterdam / Diederick van Middelkoop

Plaats als eerste een reactie

Advertentie