De redactie van Adformatie stelt deze lijst samen op basis van onder meer een online enquête. Wie zijn volgens jou de zijn de movers, shakers, gang- en golvenmakers in het vak anno 2023, kortom wie is de beste in het marketing, communicatie, reclame en media?
Breng hierrrrr je stem uit voor de Adformatie50. Je kunt één, twee of drie mensen noemen.
De complete Adformatie50 verschijnt – mét uitgebreide toelichting - 7 september 2023 in het Dubbeldikke Feestelijke Jubileumnummer van Adformatie, dat dit jaar 50 wordt.
In de afgelopen jaren eindigden toppers als Marion Koopman van Greenhouse, Victor Knaap van MediaMonks/S4 Capital Group, Conny Braams van Unilever en TBWA’s Rik Ledder hoog in de toonaangevende Adformatie-ranglijst (die ook enkele edities door het leven ging als Adformatie Person of the Year). Boukje Taphoorn (Bol.com), Arno de Jong (Staatsloterij) en Raymond Cloosterman Rituals) eindigden op hun beurt bovenaan top 100 Marketeers, ook door Adformatie gepubliceerd.
Lees meer over eerdere aanvoerders en hun ervaringen:
Rik Ledder verkozen tot Adformatie Person of the Year 2020
Conny Braams is Adformatie Person of the Year 2019
‘Door de Adformatie100 weet de overheid ons opeens te vinden’
Boukje Taphoorn uitgeroepen tot Marketeer of the Year
Marketeer of the Year Raymond Cloosterman (Rituals): 'Ik ben zeker ook ondernemer'
‘Ik liep na de Adformatie100 een jaar bij de psychiater’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!