Leasemaatschappij Ayvens heeft PR-bureau Nxt agency in de arm genomen om de naamsbekendheid te vergroten en thought leadership op te bouwen. De focus ligt op het versterken van Ayvens’ rol in de transitie naar duurzame, flexibele mobiliteit.
Fusie LeasePlan en ALD
Ayvens is het mobiliteitsmerk dat is ontstaan uit de overname van LeasePlan door ALD Automotive. Het merk werd vorig jaar geïntroduceerd in Nederland. De pr en communicatie tijdens de introductie lag in handen van Counter Content.
Ayvens zet zich in voor nieuwe oplossingen die autoleasing groener en flexibeler maken. ‘We willen niet alleen meebewegen met de transitie, maar deze actief vormgeven,’ zegt Lonneke van der Horst, marketing & communications director bij Ayvens in Nederland. ‘Met Nxt agency gaan we onze zichtbaarheid verder vergroten en meedoen aan het publieke debat in zowel vakmedia als landelijke media.’
Interesse wekken
De samenwerking start met het ontwikkelen van een PR-strategie die zich richt op het koppelen van inhoudelijke thema’s en experts aan relevante media. Ayvens wil hiermee niet alleen haar positie in de zakelijke markt verstevigen, maar ook interesse wekken voor producten als auto-abonnementen, tweedehands lease en private lease.
Door de experts een podium te bieden, krijgt Ayvens een gezicht. Daarmee ontstaat er meer betrokkenheid bij thema’s zoals elektrisch rijden, stadslogistiek en duurzaamheid.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu