Overslaan en naar de inhoud gaan

Ayvens kiest Nxt agency om leidende rol in duurzame mobiliteit zichtbaarder te maken

Leasebedrijf wil met hulp PR-bureau experts een podium bieden en Ayvens een gezicht te geven.
Ayvens

Leasemaatschappij Ayvens heeft PR-bureau Nxt agency in de arm genomen om de naamsbekendheid te vergroten en thought leadership op te bouwen. De focus ligt op het versterken van Ayvens’ rol in de transitie naar duurzame, flexibele mobiliteit.

Fusie LeasePlan en ALD

Ayvens is het mobiliteitsmerk dat is ontstaan uit de overname van LeasePlan door ALD Automotive. Het merk werd vorig jaar geïntroduceerd in Nederland. De pr en communicatie tijdens de introductie lag in handen van Counter Content.

Ayvens zet zich in voor nieuwe oplossingen die autoleasing groener en flexibeler maken. ‘We willen niet alleen meebewegen met de transitie, maar deze actief vormgeven,’ zegt Lonneke van der Horst, marketing & communications director bij Ayvens in Nederland. ‘Met Nxt agency gaan we onze zichtbaarheid verder vergroten en meedoen aan het publieke debat in zowel vakmedia als landelijke media.’

Interesse wekken

De samenwerking start met het ontwikkelen van een PR-strategie die zich richt op het koppelen van inhoudelijke thema’s en experts aan relevante media. Ayvens wil hiermee niet alleen haar positie in de zakelijke markt verstevigen, maar ook interesse wekken voor producten als auto-abonnementen, tweedehands lease en private lease.

Door de experts een podium te bieden, krijgt Ayvens een gezicht. Daarmee ontstaat er meer betrokkenheid bij thema’s zoals elektrisch rijden, stadslogistiek en duurzaamheid.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in