Het veelbekroonde creatieve duo Nina Mispelblom Beyer (31) en Hannah Sterke (27) verruilt TBWA\Neboko na vier jaar voor Ace. Bij TBWA wonnen ze prijzen voor onder meer ING (Goals for Equality), het Borstkankeralfabet en Save the Children: in totaal zeven Lampen en een bronzen Leeuw in Cannes.
Volgens Rogier de Bruin, executive creative director van Ace, haalt het bureau 'een van de beste jonge teams van Nederland' binnen. 'Ze combineren intelligente, moderne ideeën met een sterk gevoel voor craft. Met hun komst blijven we investeren in kwaliteit.'
Indrukwekkende groei
Een opmerkelijke move is het wel. Het komt vaker voor dat talentvolle creatieven juist van een jong bureau naar het grote(re) TBWA\Neboko overstappen. Maar Mispelblom Beyer en Sterke prijzen de 'indrukwekkende groei' die Ace heeft doorgemaakt. 'Ook de klanten, zoals Schiphol, Hak en CZ, trokken ons aan. We kijken ernaar uit om hier opvallende campagnes te maken.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu