Overslaan en naar de inhoud gaan

Prijswinnend TBWA-duo stapt over naar Ace

Voor 'het Borstkankeralfabet' wonnen Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer een bronzen Leeuw.
sterke
Nina Mispelblom Beyer (l) en Hannah Sterke.

Het veelbekroonde creatieve duo Nina Mispelblom Beyer (31) en Hannah Sterke (27) verruilt TBWA\Neboko na vier jaar voor Ace. Bij TBWA wonnen ze prijzen voor onder meer ING (Goals for Equality), het Borstkankeralfabet en Save the Children: in totaal zeven Lampen en een bronzen Leeuw in Cannes.

Volgens Rogier de Bruin, executive creative director van Ace, haalt het bureau 'een van de beste jonge teams van Nederland' binnen. 'Ze combineren intelligente, moderne ideeën met een sterk gevoel voor craft. Met hun komst blijven we investeren in kwaliteit.'

Indrukwekkende groei

Een opmerkelijke move is het wel. Het komt vaker voor dat talentvolle creatieven juist van een jong bureau naar het grote(re) TBWA\Neboko overstappen. Maar Mispelblom Beyer en Sterke prijzen de 'indrukwekkende groei' die Ace heeft doorgemaakt. 'Ook de klanten, zoals Schiphol, Hak en CZ, trokken ons aan. We kijken ernaar uit om hier opvallende campagnes te maken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in