
Snoepmerk Mentos heeft na een pitch het Amsterdamse communicatiebureau HPB | Het PR Bureau gekozen voor de versterking van zijn merkpositionering in de Benelux. Het bureau is verantwoordelijk voor de pr-activiteiten van het merk, met een focus op het vergroten van media-aandacht.
Beide partijen werken momenteel aan een 360-graden campagne voor de introductie van Mentos Discovery 14 Flavours. De campagne, die deze maand van start gaat, richt zich op meer productbekendheid en het verzamelen van inzichten in hoe consumenten het nieuwe product ervaren.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACorporate woordvoerder
TU DelftPlezier centraal
Ilona Welte, senior brandmanager bij Mentos, benadrukt het belang van een strategische en creatieve aanpak: ‘HPB onderscheidde zich door de sterke strategische benadering van ons vraagstuk, gecombineerd met creatieve slagkracht. Hun brede medianetwerk vormt een waardevolle aanvulling op onze mediastrategie.’
Volgens Welte is de samenwerking gericht op het activeren van consumenten en het versterken van de merkpositionering ‘Yes to Fresh’. Centraal staan plezier en variëteit. De campagnes worden de komende tijd in de Benelux worden uitgerold.
De campagne is het eerste gezamenlijke project sinds de aanstelling van HPB en moet de zichtbaarheid van Mentos in Nederland en België vergroten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee