Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau wint pitch Mentos voor sterkere merkpositionering Benelux

Bureau ontwikkelt 360-graden campagne rond nieuwe Mentos Discovery 14 Flavours.
Mentos 14 smaken
Mentos 14 smaken

Beide partijen werken momenteel aan een 360-graden campagne voor de introductie van Mentos Discovery 14 Flavours. De campagne, die deze maand van start gaat, richt zich op meer productbekendheid en het verzamelen van inzichten in hoe consumenten het nieuwe product ervaren.

Plezier centraal

Ilona Welte, senior brandmanager bij Mentos, benadrukt het belang van een strategische en creatieve aanpak: ‘HPB onderscheidde zich door de sterke strategische benadering van ons vraagstuk, gecombineerd met creatieve slagkracht. Hun brede medianetwerk vormt een waardevolle aanvulling op onze mediastrategie.’

Volgens Welte is de samenwerking gericht op het activeren van consumenten en het versterken van de merkpositionering ‘Yes to Fresh’. Centraal staan plezier en variëteit. De campagnes worden de komende tijd in de Benelux worden uitgerold.

De campagne is het eerste gezamenlijke project sinds de aanstelling van HPB en moet de zichtbaarheid van Mentos in Nederland en België vergroten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in