Overslaan en naar de inhoud gaan

Defensie-campagne laat zien dat er voor iedereen een rol is

Van een AR-toepassing tot een Snapchat-lens om virtueel uniformen kunnen passen.
Tijd voor Defensie
Tijd voor Defensie

Uit eerder onderzoek blijkt dat het publiek vaak een beperkt beeld heeft van werken bij defensie. Er wordt met name gedacht aan militaire functies en fysieke inzet. Met de campagne wil defensie benadrukken dat er veel meer mogelijk is. Zo biedt de organisatie functies voor zowel militairen als burgers, fulltime én parttime, maar ook tijdelijke dienstverbanden via een dienjaar, stages of studietrajecten.

Op de bijbehorende landingspagina www.werkenbijdefensie.nl/baanmogelijkheden zijn de verschillende loopbaanroutes overzichtelijk gepresenteerd. Paul Klaessen, hoofd arbeidsmarktcommunicatie bij defensie:

Augmented mirror

De campagne wordt breed verspreid via televisie, online media en sociale netwerken. Speciaal voor jongeren is een interactieve augmented reality-toepassing ontwikkeld. Op scholen en in winkelcentrum Hoog Catharijne kunnen bezoekers via een AR-mirror verschillende rollen binnen defensie verkennen. Daarnaast is er een Snapchat-lens beschikbaar waarmee gebruikers virtueel uniformen kunnen passen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in