
Het ministerie van Defensie is gestart met een nieuwe fase van de campagne ‘Tijd voor Defensie’. De campagne, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, heeft als doel meer bekendheid te geven aan de verschillende contractvormen binnen de organisatie. Hij richt zich op een brede doelgroep tussen de 18 en 50 jaar.
Uit eerder onderzoek blijkt dat het publiek vaak een beperkt beeld heeft van werken bij defensie. Er wordt met name gedacht aan militaire functies en fysieke inzet. Met de campagne wil defensie benadrukken dat er veel meer mogelijk is. Zo biedt de organisatie functies voor zowel militairen als burgers, fulltime én parttime, maar ook tijdelijke dienstverbanden via een dienjaar, stages of studietrajecten.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWOp de bijbehorende landingspagina www.werkenbijdefensie.nl/baanmogelijkheden zijn de verschillende loopbaanroutes overzichtelijk gepresenteerd. Paul Klaessen, hoofd arbeidsmarktcommunicatie bij defensie:
Augmented mirror
De campagne wordt breed verspreid via televisie, online media en sociale netwerken. Speciaal voor jongeren is een interactieve augmented reality-toepassing ontwikkeld. Op scholen en in winkelcentrum Hoog Catharijne kunnen bezoekers via een AR-mirror verschillende rollen binnen defensie verkennen. Daarnaast is er een Snapchat-lens beschikbaar waarmee gebruikers virtueel uniformen kunnen passen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee