Overslaan en naar de inhoud gaan

DHL viert vijftigjarig jubileum met Bryan Adams en zijn Summer of 69

De commercial, ontwikkeld door 180 Kingsday, toont de DHL-bezorgroute van een door Adams bestelde gitaar.
DHL
DHL

DHL bestaat vijftig jaar en om dat te vieren komt het koeriersbedrijf samen met 180 Kingsday met de campagne 'The Tour Before The Tour'. In de video is te zien hoe een gitaar, bestemd voor Bryan Adams, de route aflegt van de gitaarfabriek van Gibson in Nashville naar het podium van Wembley in Londen.

related partner content for mobile comes here

DHL is opgericht in 1969 en daar komt bij dat de bezorgservice de officiële logistieke partner is van de ‘Shine a Light’-tour van Bryan Adams, zoals onderstaande tweet laat zien. Zijn nummer Summer of 69 is dan ook een logische keuze voor deze jubileumscampagne.

In de commercial is te zien hoe een gitaar wordt besteld bij de Gibson-fabriek in Nashville. Op artistieke wijze wordt de kijker de route getoond die de gitaar zal afleggen. Zo zien we de gitaar, opgeborgen in een case van DHL, onder meer worden ingeladen in een vliegtuig van DHL.

De gitaar wordt op Wembley bezorgd, waar te zien is hoe Adams de gitaar uitpakt, omdoet en zijn Summer of 69 ten gehore brengt aan duizenden mensen. De video sluit af met de tekst 'DHL. Excellence. Simply delivered since the summer of '69.'.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in