Overslaan en naar de inhoud gaan

Huib Koeleman vertrekt bij Orange Otters en gaat zelfstandig verder

Mede-oprichter van bureau voor interne communicatie begint eigen praktijk.
Huib Koeleman
Huib Koeleman
© Huib Koeleman Orange Otters

Huib Koeleman vertrekt na tien jaar bij Orange Otters, het bureau voor interne communicatie dat dit jaar zijn tienjarig bestaan viert. Hij was een van de oprichters.

Koeleman geldt als een van de bekendste specialisten in verander- en interne communicatie en schreef het standaardwerk Interne communicatie, waarvan inmiddels acht edities verschenen. Bij Orange Otters werkte hij als senior-adviseur en associate.

Drijvende kracht

‘Tien jaar geleden startte ik samen met Michael Meyer en Roosmarijn Busch Orange Otters’, zegt Koeleman. ‘Wat begon als een klein bureau groeide uit tot een plek vol ideeën, boeken, trainingen en trajecten waarin we samen met klanten het vak verder brachten.’

Koeleman deed maart vorig jaar al en stap terug bij het bureau Hij trad terug uit de directie en ging werken als senior-adviseur en associate.

Volgens de medeoprichters van het bureau is Koeleman ‘een drijvende kracht geweest in het bouwen van een bureau dat communicatie met betekenis centraal stelt’.

Ijsbeer

Koeleman blijft actief als auteur, trainer en adviseur onder zijn eigen naam via huibkoeleman.nl. Daar deelt hij blogs, video’s en checklists over interne en verandercommunicatie. ‘Het vak blijft mijn kompas, maar de vorm verandert’, zegt hij. ‘Ik verruil de otter voor de ijsbeer: rustiger, solistischer en meer gericht op verdieping.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in