TomTom heeft Stroom gekozen als mediacommerce-partner voor de lancering van Tom, een slim apparaat dat op het dashboard van de auto wordt geplaatst. Tom moet bestuurders helpen veiliger en met meer focus de weg op te gaan. De kleine interactieve knop filtert ruis weg en toont enkel de meest relevante waarschuwingen en meldingen tijdens het rijden.
Voor de marktintroductie in oktober zet Stroom (onderdeel van Candid) een geïntegreerde campagne op, waarin onder meer CTV, SEA, programmatic en social media advertising samenkomen. Stroom werkt aan de merkbekendheid van TomTom en levert ook een bijdrage aan de commerciële doelstellingen. Daarnaast fungeert het bureau als strategisch partner voor continue media-optimalisatie gedurende de lancering.
Merk en performance
'Stroom is een partner die strategisch meedenkt én operationeel impact maakt. Onderbouwd met data vindt Stroom de juiste balans tussen merk en performance. Een sterke match met de manier van werken van TomTom', zegt Kees Oostinjen, Head of Growth bij TomTom.
'Na ons strategische consultancytraject is het uitvoeren van deze mediacommerce-aanpak een logische volgende stap. Met de campagne voor Tom zetten we zowel het merk als de verkoopdoelstellingen kracht bij', zegt Auke Boersma, cco bij Stroom.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu