
Dit is hoe je slim adverteert op het juiste moment in de customer journey. TikTok introduceerde onlangs de nieuwe Brand Consideration Ads. Deze tool biedt enorme kansen om campagnes creatief en strategisch naar een hoger niveau te tillen.
Wat maakt deze update zo interessant?
Met de nieuwe Brand Consideration Ads kun je op TikTok niet langer alleen targeten op interesses of demografische kenmerken, maar juist op intentie. Is iemand zich bijvoorbeeld net pas bewust geworden van je merk (Awareness), overweegt iemand een aankoop (Consideration), of staat iemand op het punt om te converteren (Conversion)?
TikTok’s nieuwe aanpak (gebaseerd op hun Marketscope-inzichten) stelt je in staat om campagnes nóg specifieker te segmenteren. Zo kunnen we voor elke fase van de funnel de juiste boodschap én het juiste creatief haakje inzetten.
Vacatures
Senior PR & Account lead
HAGENSSenior Contentspecialist
dpg mediaAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
SterWat betekent dit voor jou als merk of marketeer?
- Relevante content per funnel-fase: We maken gerichte creaties die écht binnenkomen, afhankelijk van waar je doelgroep staat.
- Slimmer mediabudget: Je investeert alleen in mensen die openstaan voor je boodschap. Geen ruis, wél resultaat.
- Betere performance: meer doorkliks, meer engagement, hogere conversie,
allemaal dankzij relevantere targeting.
- Volledige controle over de customer journey: In plaats van hopen op conversie, stuur je er actief op aan.
TikTok heeft inmiddels ook een handige infographic gepubliceerd waarin de werking én eerste resultaten van Brand Consideration Ads worden toegelicht. Deze zien er veelbelovend uit!
Met Brand Consideration Ads krijg je meer grip, meer relevantie en meer resultaat. Je bent niet alleen zichtbaar, maar echt aanwezig op het juiste moment. Dit is hét moment om je TikTok-strategie future proof te maken en elke impressie maximaal te benutten.
Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee