
Op de jaarlijkse Email Marketing Automation Summit (EMAS) van brancheorganisatie DDMA zijn vier prijzen uitgedeeld. Een onafhankelijke vakjury bekroonde Kramp met zijn volledig geautomatiseerde e-mailstrategie op basis van productaanbevelingen, die is afgestemd op lokale voorkeuren en klantgedrag. Het team gebruikte A/B-tests om de engagement van gepersonaliseerde e-mails te verhogen en de omzet te laten groeien.
DFL Digital Sports pakt de prijs voor 'outstanding email'. In de woorden van de jury: 'Een slimme en gedurfde campagne die volledig afweek van de norm: een e-mail vermomd als pushmelding, die ontvangers bewust uit hun verwachtingspatroon haalde. Met humor, timing en een ijzersterk concept wist DFL Digital Sports recordresultaten te behalen in open- en conversieratio’s'.
Vacatures
Projectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterCampagne voor de KNVB
Ook een prijs voor MandAd e-mailmarketing, dat met concurrerende bureaus een e-mailcampagne ontwikkelde voor opdrachtgever KNVB. Tussen de bureaus in de finale waren 'opmerkelijke verschillen' zichtbaar in aantallen clicks en uiteindelijke conversies, schrijft DDMA. MandAd emailmarketing wist het meest te overtuigen met zijn resultaten en KPI's.
Tot slot een persoonlijke winnaar: Koen Franken. Hij werkt bij het bureau Springbok en is uitgeroepen tot het jaarlijkse Young Talent of the Year. Volgens de jury heeft Franken een goede focus op de technische kant van e-mailmarketing, is hij inmiddels een 'onmisbare schakel binnen Springbok' en 'een veelbelovend talent dat klaar is voor de volgende stap'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu