Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 4 winnaars van de DDMA Email Marketing Automation Summit

Het jaarlijkse evenement zet weer campagnes, talenten en bureaus in het zonnetje.
email
© Shutterstock
email
© Shutterstock

DFL Digital Sports pakt de prijs voor 'outstanding email'. In de woorden van de jury: 'Een slimme en gedurfde campagne die volledig afweek van de norm: een e-mail vermomd als pushmelding, die ontvangers bewust uit hun verwachtingspatroon haalde. Met humor, timing en een ijzersterk concept wist DFL Digital Sports recordresultaten te behalen in open- en conversieratio’s'. 

Campagne voor de KNVB

Ook een prijs voor MandAd e-mailmarketing, dat met concurrerende bureaus een e-mailcampagne ontwikkelde voor opdrachtgever KNVB. Tussen de bureaus in de finale waren 'opmerkelijke verschillen' zichtbaar in aantallen clicks en uiteindelijke conversies, schrijft DDMA. MandAd emailmarketing wist het meest te overtuigen met zijn resultaten en KPI's. 

Tot slot een persoonlijke winnaar: Koen Franken. Hij werkt bij het bureau Springbok en is uitgeroepen tot het jaarlijkse Young Talent of the Year. Volgens de jury heeft Franken een goede focus op de technische kant van e-mailmarketing, is hij inmiddels een 'onmisbare schakel binnen Springbok' en 'een veelbelovend talent dat klaar is voor de volgende stap'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in