Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans van der Noordaa naar ING

Hans van der Noordaa (41), directielid van de Postbank en eindverantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten, is op 1 oktober overgestapt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van der Noordaa trad vorige week op tijdens de DMSA Marketingdagen in Groningen en vertelde daar dat de ING steeds sterker zijn stempel zal drukken op het merk Postbank. Op dit moment worden de databases van Postbank, ING Bank en RVS al in elkaar geschoven, om de klanten meer te bieden dan alleen de spaarproducten van de Postbank. Alleen omdat de Postbank zo groot is in Nederland zal de omvorming geleidelijker gaan dan in het buitenland waar alle activiteiten van de ING Group onder het ING-merk geplaatst worden, meldde van der Noordaa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in