Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G komt met campagne The Talk om vooroordelen aan te kaarten

De Afro-Amerikaanse bevolking heeft nog steeds te maken met ‘bias’.
Miniatuurvoorbeeld

In de commercial is te zien dat moeders een serieus gesprek voeren met hun kinderen. Dit gesprek staat ook wel bekend als ‘The Talk’. De kinderen worden gewaarschuwd voor wat hen eventueel te wachten staat, door hun huidskleur.

Alle teksten in de campagne komen voort uit situaties die kunnen ontstaan door vooroordelen over de zwarte gemeenschap. Met de hashtag #TalkAboutBias op social media wil P&G dit onderwerp bespreekbaar maken. De campagne is ontwikkeld door BBDO New York.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in