Alle aandelen van Arrow komen in handen van Ossendrijver. PCM heeft besloten afstand te doen van het belang omdat onvoldoende synergie bereikt kan worden tussen de radiozenders en de Volkskrant, waaraan Arrow was gekoppeld.
Philip Alberdingk Thijm, lid van de raad van bestuur van PCM, ziet voldoende nieuwe kansen voor beide partijen: ‘De Volkskrant kan nu alle energie richten op de ontwikkeling van eigen digitale kanalen, zoals webtv. En Ad Ossendrijver is een gepassioneerd radiomaker die zeer wel in staat is om Arrow op eigen kracht verder uit te bouwen.’
Ossendrijver. ‘Arrow heeft met beide zenders gezamenlijk twee miljoen verschillende luisteraars per maand en is inmiddels een kwaliteitsmerk geworden. Onder de merknaam Arrow kan de dienstverlening worden uitgebreid met meerdere (muziek)kanalen, streaming, downloading, on-demanddiensten en video.’
PCM Uitgevers nam ruim een jaar geleden de activiteiten van Arrow over.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu