Dat meldt Communicatie Online. De radiocampagne wordt gevoerd met spotjes op Business News Radio, Arrow Rock en Radio Noord-Holland. Er zijn zes verschillende spotjes met medewerkers uit verschillende disciplines: marketing, crisiscommunicatie, woordvoering en interne communicatie. Dit zijn volgens Peter Smit, group account director van Brodeur, de disciplines waar het bureau sterk in is. 'We wilden op een redelijk low-budget manier iets aan onze naamsbekendheid doen en zo kwamen we op radio. Het is de eerste keer dat we zoiets doen en het is een beetje een experiment. Over drie weken gaan we kijken of het bezoek aan de site is toegenomen en of we meer gebeld zijn naar aanleiding van de campagne en daarna zien we wel verder.' Andere reden voor de campagne is dat Brodeur vindt dat als zij klanten adviseert om in deze economisch wat mindere tijden juist te blijven communiceren, het bureau dat zelf ook moet doen.
Schoep & Van der Toorn start radiocampagne
Schoep & Van der Toorn / Brodeur worldwide is deze week een radiocampagne gestart om haar naamsbekendheid te vergroten.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu