Fatherly presenteert toekomstige olympiërs van 2032
Adviesbureau voor vaders maakt video met getalenteerde sportende kinderen die 38 miljoen keer wordt bekeken.


De video introduceert een team dat in 2032 mee zou kunnen doen aan de Olympische Spelen. Zo hebben een zwemmende baby, een tafeltennis spelende kleuter en een klein jong boxertje de hoofdrol. Het filmpje zorgde op de Facebookpagina van Fatherly al voor ruim 38 miljoen views.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Moederschap speelt meestal een grotere rol in adverteren rondom de Olympische Spelen dan vaderschap, zoals bij de ‘Thank You Mom’-campagne van P&G. ‘Maar vaders vormen bijvoorbeeld een meerderheid bij de coaches voor kinderen’, zegt Fatherly-mede-oprichter Simon Isaacs. Bekijk hieronder de viral video van Fatherly.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijDigital Advertising Specialist
De HorecabondArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUW
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid