Overslaan en naar de inhoud gaan

American Express & ANWB sluiten zich aan bij NIMA Top Marketing Club

American Express en ANWB zijn 25ste en 26ste organisatie die zich aansluiten Top Marketing Club –programma van NIMA.
Miniatuurvoorbeeld

Robert-Jan Meijers, marketing director American Express Nederland: ‘Een goede marketeer blijft zich ontwikkelen om zijn of haar kennis en vaardigheden te vergroten om zo het verschil te kunnen maken.’

NIMA ondersteunt bedrijven binnen de Top Marketing Club bij de ontwikkeling van marketingkennis (permanente educatie), het opdoen van inspiratie en faciliteert het kennisnetwerk dat de leden hebben opgebouwd. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in