Overslaan en naar de inhoud gaan

Lady Gaga innoveert bij Polaroid

Polaroid had een creatieve injectie nodig dus huurde het bedrijf Lady Gaga in als creative director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

had een creatieve injectie nodig dus huurde het bedrijf Lady Gaga in als creative director.

Misschien een opmerkelijke move, maar geen rare: de zangeres is immers een wandelend visueel spektakel, en dat past prima bij een bedrijf dat zich bezig houdt met camera’s en fotografie.

De artieste demonstreert hieronder -een jaar na haar ‘aantreden’- op de eerste innovatie: een zonnebril, de GL20, waarmee je foto’s kunt maken.

De bril maakt foto’s en laat ze ook op de glazen zien. Video is ook mogelijk. Data wordt verzonden naar een usb-oordopje, de beelden kunnen via bluetooth naar een printer worden verzonden.

De GL20-bril is onderdeel van een hele lijn camera-gadgets, Gray Label (GL) genaamd. De producten maken allemaal gebruik van Polaroid’s Zink (Zero ink) printtechniek, waarmee Polaroid ook ooit bekend mee is geworden.

Leuk om te zien dat Polaroid nieuwe wegen inslaat met dit soort acties en producten, al denk ik niet dat de camerabril bij een heel groot publiek zal aanslaan. Consumenten zullen waarschijnlijk eerder gaan voor de iets minder extreme .

(via )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in