Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Lectric en Nedstat rond behavioral targeting

Lectric Internetopleidingen gaat samen met Nedstat Academy masterclasses organiseren op het gebied van behavioral targeting.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel is internetmarketeers op te leiden om efficiënt bezoekersgroepen te targetten en marketingrendement te maximaliseren. De Masterclasses moeten strategie, praktijk en rendement van gerichte online marketing bij elkaar brengen.

Jasper Wolters, managing director van Lectric Internetopleidingen: 'Door onze kennis te bundelen zijn we nog beter in staat om online marketeers te helpen het rendement van hun marketinginspanningen te verhogen.'

De eerste Masterclass is op 28 november 2008 in de boardroom van de Rembrandt Toren te Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in