Overslaan en naar de inhoud gaan

Adnight maakt eerste 40 deelnemende bureaus bekend

Ook presenteert de organisatie het nieuwe 'Marketing Talks', een speciaal event voor marketeers.
adnight
Adnight wordt steeds vaker ingezet als 'intern activatiemiddel', aldus de organisatie.

De eerste veertig bureaus die deelnemen aan Adnight Amsterdam 2025 zijn bekend. Onder meer Dept, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn openen op vrijdag 10 oktober hun deuren voor publiek. Daarnaast geeft een opvallend groot aantal internationale bureaus acte de présence, waaronder 72andSunny, 180 Amsterdam, Preacher en The Romans.

Het type bureaus dat meedoet is veelzijdig: van full-service tot specialistisch en van creatie tot muziek en media. Zo staan onder meer MassiveMusic, Team5pm en We Are Social op de lijst van deelnemende bureaus.

De organisatie verwacht een totaal van vijftig bureaus die dit jaar meedoen; 'laatbeslissers' kunnen zich dus nog aanmelden. Net als voorgaande edities rekent Adnight dit jaar op zo'n 6.000 bezoekers. De afterparty vindt dit jaar weer plaats in Paradiso.

Intern activatiemiddel

'Voor de bureaus is Adnight uitgegroeid tot een podium op zichzelf te profileren, talent en potentiële opdrachtgevers te ontmoeten en daarnaast hun eigen cultuur en propositie tot leven te brengen. Ook wordt Adnight steeds vaker ingezet als intern activatiemiddel, waarbij teams hun trots op het bureau kunnen delen met het bredere vakpubliek', aldus de organisatie.

Marketing Talks

Nieuw dit jaar is de toevoeging van Marketing Talks, een invite only-opening voor marketeers in samenwerking met Nima Young Professionals. Hierbij delen cmo's hun inzichten en cases, gevolgd door een programma waarmee bezoekers wegwijs worden gemaakt door het brede Adnight-aanbod. Later moet meer hierover bekend worden.

Early bird-tickets zijn inmiddels verkrijgbaar.

Alle bureaus

Alle deelnemende bureaus zijn: Ace, Deot, Higuita Amsterdam, team5pm, MassiveMusic, Awol Agency, Sem Agency, Serviceplan Group, Alfred, &Samhoud groep, The Romans, Monks, Happiness, Wink, 100%, Dawn, Preacher, Neew, Ogilvy Amsterdam, Kantar, WPP Media, VML, Hill & Knowlton, NOA Collective, Soundsright, We are social, Dentsu Creative Amsterdam, Warner Music Benelux, Orthodoxx, 72andSunny, Cheil Benelux, On a daily basis, TBWA\Neboko, Hypersolid, Nice + Important, United Playgrounds, DDB Amsterdam, 180 Amsterdam, Scooperz en AI AM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in