Bolletje komt met een nieuw product: de Bagel Cracker. De introductie wordt ondersteund met een geïntegreerde campagne, ontwikkeld door creatief bureau Havas Lemz en is vanaf vandaag te zien op televisie, online en outdoor in heel Nederland.
De Bagel Cracker is een kruising tussen een met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker. Het nieuwe product speelt in op de vraag naar variatie in het belegmoment. 'De vorm is herkenbaar, maar de smaak toch verrassend anders,' zegt Karlijn Ordelmans, marketingmanager bij Bolletje. 'Precies wat we graag bieden: een knapperig en verrassend alternatief met de vertrouwde eenvoud van Bolletje.'
Havas Lemz, dat al acht jaar samenwerkt met Bolletje, bouwt met deze campagne verder op de herkenbare merkwereld die het bureau drie jaar geleden introduceerde. 'We spelen in op herkenbare behoeftes, vergroten die een tikkeltje uit en brengen alles kleurrijk tot leven,' aldus creatief duo Lieke van Herk en Marly van Helfteren. In de campagne is opnieuw Bakker Daan te zien als vertrouwd merkgezicht.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu