Overslaan en naar de inhoud gaan

Bolletje introduceert de Bagel Cracker

De introductie wordt ondersteund met een campagne ontwikkeld door creatief bureau Havas Lemz.
Bolletje bagel cracker

Bolletje komt met een nieuw product: de Bagel Cracker. De introductie wordt ondersteund met een geïntegreerde campagne, ontwikkeld door creatief bureau Havas Lemz en is vanaf vandaag te zien op televisie, online en outdoor in heel Nederland.

De Bagel Cracker is een kruising tussen een met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker. Het nieuwe product speelt in op de vraag naar variatie in het belegmoment. 'De vorm is herkenbaar, maar de smaak toch verrassend anders,' zegt Karlijn Ordelmans, marketingmanager bij Bolletje. 'Precies wat we graag bieden: een knapperig en verrassend alternatief met de vertrouwde eenvoud van Bolletje.'

Havas Lemz, dat al acht jaar samenwerkt met Bolletje, bouwt met deze campagne verder op de herkenbare merkwereld die het bureau drie jaar geleden introduceerde. 'We spelen in op herkenbare behoeftes, vergroten die een tikkeltje uit en brengen alles kleurrijk tot leven,' aldus creatief duo Lieke van Herk en Marly van Helfteren. In de campagne is opnieuw Bakker Daan te zien als vertrouwd merkgezicht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in