
Candid heeft per 1 mei Dennis Lensen benoemd tot head of media-investment. In deze rol neemt hij het stokje over van Michel Frank (64), die heeft besloten Candid te verlaten.
Lensen wordt verantwoordelijk voor de strategische en operationele aansturing van alle media-investeringen van de Candid-bureaus en de eigen producten RLVNT en mJourney. Hij is sinds 2019 werkzaam bij Candid en vervulde de afgelopen jaren de functie van digitaltrader en head of productdevelopment & innovation.
AI gedreven media investment management
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeLensen wordt verantwoordelijk voor de transitie van mediatrading naar AI-gedreven media-investment management.
In zijn nieuwe rol rapporteert Lensen aan chief commercial officer Auke Boersma van Candid: 'Dennis heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een gedreven innovator en is als geen ander in staat om onze
strategische transitie naar AI gedreven media investment management verder vorm te
geven', zegt Boersma.
Lensen: 'In een tijd van continue economische onzekerheid en een snel veranderend medialandschap, is flexibiliteit geen luxe maar een noodzaak. De verdere digitalisering en de opkomst van AI stellen ons in staat continue de media-investeringen van onze klanten te optimaliseren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee