Overslaan en naar de inhoud gaan

Dennis Lensen head of media-investment bij Candid

Hij wordt verantwoordelijk voor de transitie van mediatrading naar AI-gedreven media-investment management.
Dennis Lensen
© Candid
Dennis Lensen
© Candid

Candid heeft per 1 mei Dennis Lensen benoemd tot head of media-investment. In deze rol neemt hij het stokje over van Michel Frank (64), die heeft besloten Candid te verlaten.

Lensen wordt verantwoordelijk voor de strategische en operationele aansturing van alle media-investeringen van de Candid-bureaus en de eigen producten RLVNT en mJourney. Hij is sinds 2019 werkzaam bij Candid en vervulde de afgelopen jaren de functie van digitaltrader en head of productdevelopment & innovation.

AI gedreven media investment management

Lensen wordt verantwoordelijk voor de transitie van mediatrading naar AI-gedreven media-investment management.

In zijn nieuwe rol rapporteert Lensen aan chief commercial officer Auke Boersma van Candid: 'Dennis heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een gedreven innovator en is als geen ander in staat om onze
strategische transitie naar AI gedreven media investment management verder vorm te
geven', zegt Boersma.

Lensen: 'In een tijd van continue economische onzekerheid en een snel veranderend medialandschap, is flexibiliteit geen luxe maar een noodzaak. De verdere digitalisering en de opkomst van AI stellen ons in staat continue de media-investeringen van onze klanten te optimaliseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in