Kim Nieuwenhuijs-Griffioen gaat bij Heldergroen aan de slag als creative lead en lid van het management team. In haar rol stuurt zij het creatieve team aan en werkt direct op klanten.
Heldergroen heeft als positionering ‘positieve impact maken met en voor sterke merken' en werkt voor klanten als WWF, Vivera, CBR, Amsterdam UMC Foundation, en de gemeentes Amsterdam, Ede en Haarlem. Nieuwenhuijs-Griffioen was hiervoor als zelfstandige werkzaam voor verschillende opdrachtgevers en bureaus. Daarvoor werkte zij 12,5 jaar als creative director van digitaal bureau Cote D’Azur.
‘Kim brengt een ondernemende spirit en ruime creatieve ervaring mee, en heeft in de afgelopen jaren werk bedacht en gemaakt dat naadloos aansluit bij de missie van Heldergroen’, aldus de partners van Heldergroen.
Nieuwenhuijs-Griffioen: ‘Creativiteit is voor mij pas écht geslaagd als het merk én de maatschappij er beter van worden. Heldergroen werkt al jaren vanuit die gedachte, en ik kan niet wachten om samen met het team nog meer werk te maken dat verschil maakt.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu