Overslaan en naar de inhoud gaan

Kim Nieuwenhuijs-Griffioen is de nieuwe creative lead van Heldergroen

Heldergroen heeft Kim Nieuwenhuijs-Griffioen (voorheen Code D’Azur) aangetrokken als creative lead en MT-lid.
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen is de nieuwe creative lead van Heldergroen

Kim Nieuwenhuijs-Griffioen gaat bij Heldergroen aan de slag als creative lead en lid van het management team. In haar rol stuurt zij het creatieve team aan en werkt direct op klanten.

Heldergroen heeft als positionering ‘positieve impact maken met en voor sterke merken' en werkt voor klanten als WWF, Vivera, CBR, Amsterdam UMC Foundation, en de gemeentes Amsterdam, Ede en Haarlem. Nieuwenhuijs-Griffioen was hiervoor als zelfstandige werkzaam voor verschillende opdrachtgevers en bureaus. Daarvoor werkte zij 12,5 jaar als creative director van digitaal bureau Cote D’Azur.

‘Kim brengt een ondernemende spirit en ruime creatieve ervaring mee, en heeft in de afgelopen jaren werk bedacht en gemaakt dat naadloos aansluit bij de missie van Heldergroen’, aldus de partners van Heldergroen.

Nieuwenhuijs-Griffioen: ‘Creativiteit is voor mij pas écht geslaagd als het merk én de maatschappij er beter van worden. Heldergroen werkt al jaren vanuit die gedachte, en ik kan niet wachten om samen met het team nog meer werk te maken dat verschil maakt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in