Adformatie Connects Business: kansen van een toekomst zonder cookies

Hoe kunnen merken profiteren van de aanstaande cookie-apocalyps een nieuwe kans is voor merken om klanten aan zich te binden

Digitale privacy is een van de belangrijkste onderwerpen voor merken, of ze nu groot of klein zijn. De wettelijke eisen aan gegevensbescherming zijn strikter dan ooit en mensen verwachten dat merken hun data zorgvuldig en veilig behandelen. 

Het vraagt een integrale benadering om te zorgen dat consumenten hun gegevens aan een merk toevertrouwen. Nu cookies van derde partijen wegvallen, is voor merken en adverteerders de zoektocht begonnen naar innovatieve methoden voor een duurzaam, efficiënt en effectief bereik. 

Tijdens Adformatie Connects Business bespreken branche-experts hoe merken kunnen profiteren van de aanstaande cookie-apocalyps om het sociale contract met hun klanten te herschrijven. Ze laten zien hoe merken steeds meer kunnen vertrouwen op gespreksgegevens om klantgericht te worden en de algehele gebruikerservaring te verbeteren. 

Schrijf je direct in om de livestream vandaag te volgen

Aan bod komen onder meer:

- Hoe kunnen merken de stem van de klant activeren?
- Hoe kunnen merken conversational data inzetten om het hart van klanten te veroveren? 
- Hoe kun je realtime strategieën ontwikkelen en inzetten op basis van de stem van de klant? 

We praten er op 24 juni 2021 tijdens Adformatie Connects Business over met:

-    Gregory Batavier, senior marketing-manager bij Talkwalker
-    Mels Terlouw, ceo van Market Intelligence Systems

Het gesprek staat onder leiding van Susanne van Nierop, content-director van Adformatie. Adformatie Connects Business wordt mogelijk gemaakt door partner Talkwalker. 

De livestream is donderdag vanaf 12.00 uur te volgen. Meepraten kan via #adfoconnects. Zet gelijk in je agenda zodat je het niet vergeet.

Zeker weten dat je de livestream niet mist? Vergeet dan niet om te registreren.

Advertentie
advertisement

Bekijk hier een eerdere editie van Adformatie Connects Business die in samenwerking met partner DentsuAchtung werd gemaakt:

Plaats als eerste een reactie

Advertentie