Overslaan en naar de inhoud gaan

3 Gouden Loeki’s op rij. Frummel bracht meer dan geluk

Arno de Jong (Staatsloterij), Patritia Pahladsingh en Darre van Dijk (TBWA) vertellen over samenwerken en de weg naar ongebreideld succes.
Gouden Loeki-winnaars: Arno de Jong, Patritia Pahladsingh, Darre van Dijk
Gouden Loeki-winnaars: Arno de Jong, Patritia Pahladsingh, Darre van Dijk
Gouden Loeki-winnaars: Arno de Jong, Patritia Pahladsingh, Darre van Dijk
Gouden Loeki-winnaars: Arno de Jong, Patritia Pahladsingh, Darre van Dijk

Staatsloterij, onderdeel van de Nederlandse Loterij, heeft voor de derde keer op rij de Gouden Loeki gewonnen. Dat werd woensdagavond bekendgemaakt tijdens de Ster Gouden Loeki-uitzending, die afgelopen zondag al werd opgenomen. De oudejaarstrekkings-campagne ‘Geloof in geluk’, met de zwarte gelukskat Frummel, was misschien stiekem bij voorbaat al de gedoodverfde winnaar. Toch bleef het tot het einde spannend en was het nooit zeker, zeggen winnaars Arno de Jong, cmo bij Nederlandse Loterij, Darre van Dijk, cco bij TBWA\Neboko en Patritia Pahladsingh, md bij TBWA\Neboko.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in