Overslaan en naar de inhoud gaan

Brenda Smith treedt na zes jaar af als bestuurslid BVA

Smith was sinds 2018 bestuurslid. De zoektocht naar een opvolger loopt.
Brenda Smith
Brenda Smith
Brenda Smith
Brenda Smith

Brenda Smith, director marketing & customer experience bij A.S. Watson, heeft bij de laatste Algemene Ledenvergadering afscheid genomen van het bestuur van BVA. Zij was sinds 2018 bestuurslid en als portefeuillehouder Effectieve Marketing nauw betrokken bij de bvA Commissie Effectief. Ook vertegenwoordigde zij de belangen van bvA bij de totstandkoming van NMO.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de afgelopen ALV stelde Smith vast dat de waarde van BVA, belangenbehartiger van merken en merkleiders, het afgelopen jaar wederom is bewezen. 14 nieuwe organisaties sloten zich aan bij het netwerk. Smith: ‘Dit is het vierde opeenvolgende jaar waarin we groeien en daar zijn we als bestuur enorm trots op.’

Scherpe visie

Voorzitter Erik van Engelen bedankte Smith voor haar enorme bijdrage aan het netwerk: ‘Brenda heeft er de afgelopen zes jaar mede voor gezorgd dat BVA zichtbaarder is en meer voor elkaar krijgt, niet in de laatste plaats op het gebied van effectieve marketing. We gaan haar scherpe visie zeer missen, maar gelukkig: tot ons grote genoegen blijft Brenda actief namens BVA als lid van de Effie Stuurgroep’. De zoektocht naar een opvolger van Smith als bestuurslid van BVA is in gang gezet. ‘We zijn in contact met een opvolger.’

Totdat die opvolger is aangekondigd, ziet de samenstelling van het BVA-bestuur er als volgt uit:

Erik van Engelen (voorzitter) – Zelfstandig ondernemer

Nicole Freid (vice-voorzitter/penningmeester) – Directeur Marketing & Innovatie HAK

Arno de Jong – CMO Nederlandse Loterij Organisatie

Aart Jan van Triest – Zelfstandig ondernemer

Theo van Uffelen – European Marketing Manager Yakult Europe B.V.

Nathalie Lam – ESG Brand Marketing Lead Philips

Charlotte Zelders – Marketing Director Funda

Richard van Schaik, Partner en specialist Privacy en Media/Entertainment bij DLA Piper

 

34 webinars

Tijdens de ALV werd teruggeblikt op het afgelopen verenigingsjaar. BVA organiseerde in 2023 34 webinars en live-events waar in totaal meer dan 1.1000 deelnemers bij aanwezig waren. De gemiddelde waardering voor deze evenementen was een ruime 8. Het ledenbestand is gegroeid naar 147 leden per 1 januari 2024. De nieuw aangesloten merken zijn: ARAG, Arbo Unie, Bitvavo, Carpetright, EY, KB nationale bibliotheek, Kia, Kraft Heinz, Lassie, Maandag®, Nederlandse Spoorwegen, Nomad Foods/Iglo, Santa Maria en Tasty Basics.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in