Overslaan en naar de inhoud gaan

Kika Buhrmann vertrekt als ceo van Nespresso Nederland

Ze werkte 17 jaar voor het koffiemerk met de cupjes in Spanje, Zwitserland, de VS en Nederland.
Kika Buhrmann
Kika Buhrmann.

Kika Buhrmann, ceo van Nespresso Nederland, neemt afscheid van het koffiemerk waar zij sinds 2008 werkzaam was. Dat maakte zij bekend in een bericht op LinkedIn.

Buhrmann begon haar loopbaan bij Nespresso in Spanje waar ze zo’n 5 jaar werkte, laatstelijk als commercial director B2C. Daarna werkte zij op het hoofdkantoor in Zwitserland en de Verenigde Staten in leidende sales en marketingfuncties.

In april 2023 werd Buhrmann aangesteld als ceo van Nespresso Nederland, waar zij naar eigen zeggen heeft gericht op duurzaamheid en inclusiviteit binnen de organisatie. 'Het is een bepalende functie, in die zin dat je kan sturen waar de tijd en energie van het team naartoe gaat', zei ze eerder over haar rol als ceo. Ze heeft zich ingezet voor het verbeteren van de merkpositionering en het vergroten van de toegankelijkheid van Nespresso-winkels voor mensen met een beperking.

Veerkracht, geduld, vakmanschap

Een constante in haar loopbaan waren de mensen met wie zij samenwerkte. ‘Collega’s, partners en vrienden vormden de crema die iedere ervaring betekenisvoller maakten’, zei Buhrmann. Ze benadrukte daarnaast het belang van de koffieboeren die zij tijdens haar werk ontmoette: ‘Van hen leerde ik over veerkracht, geduld en vakmanschap.’

Over haar volgende stap doet Buhrmann nog geen mededelingen. In haar afscheidsbericht schrijft ze dat ‘ieder einde ook een begin is’ en dat ze binnenkort meer zal delen over haar plannen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in