Bever, marktleider in outdoor retail in Nederland, heeft Coebergh Communicatie & PR gekozen als partner voor PR en mediarelaties. De samenwerking richt zich op het versterken van de zichtbaarheid van Bever als autoriteit op het gebied van het actieve buitenleven, materiaalexpertise en professioneel advies.
Bever zegt met nieuwe businessmodellen afstand te nemen van het traditionele retailmodel dat draait om verkoop. Het bedrijf legt de nadruk op de levensduur van producten en diensten als reparatie en onderhoud. Daarmee wil Bever, samen met consumenten, bijdragen aan minder afval en beter zorgen voor de natuur.
‘Bever is een geweldig merk om voor te werken. Sterk, inhoudelijk en oprecht', zegt Kiki Hirschfeldt, eigenaar van Coebergh Communicatie & PR. 'We zijn trots dat we hun verhaal mogen helpen vertellen - over gear, mentaliteit en buitenleven - op een manier die recht doet aan het karakter van Bever: inhoudelijk sterk, geloofwaardig gebracht en met oog voor kwaliteit.’
Coebergh ondersteunt Bever bij het opzetten van mediatrajecten, het vergroten van redactionele zichtbaarheid en het realiseren van campagnes die passen bij de identiteit en ambities van het merk.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu