Overslaan en naar de inhoud gaan

Bever kiest Coebergh voor mediarelaties en PR

De samenwerking richt zich op het versterken van de zichtbaarheid van Bever.
Beeld uit een campagne van Bever
Beeld uit een campagne van Bever uit september 2024

Bever, marktleider in outdoor retail in Nederland, heeft Coebergh Communicatie & PR gekozen als partner voor PR en mediarelaties. De samenwerking richt zich op het versterken van de zichtbaarheid van Bever als autoriteit op het gebied van het actieve buitenleven, materiaalexpertise en professioneel advies.

Bever zegt met nieuwe businessmodellen afstand te nemen van het traditionele retailmodel dat draait om verkoop. Het bedrijf legt de nadruk op de levensduur van producten en diensten als reparatie en onderhoud. Daarmee wil Bever, samen met consumenten, bijdragen aan minder afval en beter zorgen voor de natuur.

‘Bever is een geweldig merk om voor te werken. Sterk, inhoudelijk en oprecht', zegt Kiki Hirschfeldt, eigenaar van Coebergh Communicatie & PR. 'We zijn trots dat we hun verhaal mogen helpen vertellen - over gear, mentaliteit en buitenleven - op een manier die recht doet aan het karakter van Bever: inhoudelijk sterk, geloofwaardig gebracht en met oog voor kwaliteit.’

Coebergh ondersteunt Bever bij het opzetten van mediatrajecten, het vergroten van redactionele zichtbaarheid en het realiseren van campagnes die passen bij de identiteit en ambities van het merk. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in