
Toen je vroeger door de speelgoedwinkel liep, bleef je ongetwijfeld even staan bij de actiefiguren. Eigenlijk wilde je de winkel niet verlaten zonder zo'n poppetje van jouw favoriete tv-personage, artiest of superheld.
Maar ja, als kind kon je niet altijd zes gooien. Inmiddels is daar verandering in gekomen, want ChatGPT maakt alle jeugddromen waar. Met het AI-programma kun je alles en iedereen op basis van een foto omtoveren tot een actiefiguur.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDW
Merken maken daar gretig gebruik van en delen op social media hoe zij (of hun personeel) eruit zouden zien in een plastic verpakking.
Podimo heeft wel oren naar die door ChatGPT gemaakte actiefiguren.
Ook de stagiair van EasyToys geniet met volle teugen.

Omroep Brabant raakt direct geïnspireerd.

Het duurt dan ook niet lang voordat de actiefiguren op de redactie worden geïntroduceerd.

Greetz bezorgt ook nog een actiefiguur.
Klanten zien direct mogelijkheden

De hamster van Albert Heijn blijkt van alle (super)markten thuis te zijn
Bonuspunten als de supermarkt daadwerkelijk actiefiguren uitbrengt.

Ook For You Agency komt in actie.
Tot slot laat het Wereld Natuur Fonds zien dat plastic lang niet altijd fantastic is.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee